Tuesday, March 02, 2004

**luv like yuh never been hurt before**

tadi gi site kat kompleks pkns shah alam..
then..before balik..singgah ituh satu kedai neh..beli samting nehh..
patukan..i was so clumsy..ter kasi det owner 10bucks extra..
huhuii..my colleage was like..hamboii..kayenyeh sampai kasi tips!..
lucky..this owner was sooooo baik hati sgt..she ran all d way to kejarr me..
return back my money..huhuiii...i was so terharuuu~..derrr~...:D

back in ofis around 4pm..then nak kol my dad..tersilap ter kol org len
[---yanz ituh..sbb number nak kat same..both starting wif 3..err..lain semenanyeh..tapi tatauu..:-"]..
wakaka..salu wat keje budus ginieh..fufuiii..:"> memalukann...beri kelamzii~!

half an hour before abis office hour..we were like melepak2 at my workstation neh..
then..my colleage starting to argue my stetus..bile nak kawen stuff...
i was like heylow..im still young..blom pikir lagi kankann..:D...
nicholas[his table behind mine] said..
che' pah..yuh nih gemok..kalo yuh turun atlis 8kilos..yu'll definitely get one good men to marry in no time!...i was like??wwutt?? wiwiwiiii~:">..
sunggoh memalukan..
die neh la mase i bot my kelisa he said..yuh muat ke nak nek kelisa..huhuiiii:((..
rase nak je pijak die huhuu:((..

then we start this betting stuff..if im not decreasing atlis 5kilos in 3 months..
i'll have to pay him 100bucks..
and heylow..sounds sikit..but its worth my incubus konsert tix tau!!..
so..ewewiwann..im dieting starting dis moment..

[err..nak gelak pon ader bekos dets among my nu-years resolution tapi takde apepe tindakan hingge this time..:D..maken berat aderlaaa...eikkk:">]

cheerish :)>-
peace!

mood of the moment:takde mood
song of the moment:this song in diz blog..ere widot yuh!~ :((
i wanna be:with you

No comments: