Sunday, April 03, 2005

** kiko **

[err.. guek dah tidak bermusuh ngan minyak.. peace :)>-]

minyakmasak: cikp4h!!!!!!!!!!!!!!!!
minyakmasak: cd aku jd
kiko: dah bejaye la tuh:Pminyakmasak: sukanye!!!!!!!!!!!!!!!!!
kiko: :)) gelak bahak2minyakmasak: aku x ada blog
kiko: bengongggggg
minyakmasak: kau tulis kat blok kau ek hasik kejayaan aku ni
minyakmasak: aku burn desprate housewife
minyakmasak: tulis la
kiko: :))
kiko: eh ko dah ade sampai episode bape?
minyakmasak: aku sampai 16 je
minyakmasak: sukenye
minyakmasak: nanti tulis la kat blog kau!!!!!!!!!!!
kiko: alamakkkkk
kiko: aku blom ade 16
kiko: ehhh dah ade la
kiko: erk..sumimasen:">
kiko: silap kire
minyakmasak: otey
minyakmasak: sukanye
minyakmasak: hehehehe
minyakmasak: power la aku meng burn cd
kiko: ceh...
kiko: ko tulis..nanti aku pste dlm blog
minyakmasak: ah
minyakmasak: kau tulis la
kiko: x-(
kiko: mals ah aku
minyakmasak: tulis laaaaa
minyakmasak: please
minyakmasak: aku banga dgn kejayaan aku ni
kiko: x-(minyakmasak: kau tulis je "minyak berjaya mengburd cd buat pertamakali dlm hidupnye - horey utk minyak!"
minyakmasak: seronoknye
minyakmasak: lepas ni x yah suruh michel burn utk aku
minyakmasak: aku leh burn sendiri
minyakmasak: hehehehehehehehehe
kiko: :p
mood of the moment: adeh nantok udah banggg
song of the moment: lifehouse - you & me
i wanna be: nicolekidman + megryan lalalalaaa

No comments: